luni, 10 martie 2008

Aberatii...

In urma cu 2 min am terminat de citit 2 articole de pe 9AM.ro. Unul se referea la clima Romaniei care se va modifica substantial (va deveni chiar tropicala), astfel cercetatorii se bat cap in cap spunand, pe de o parte, ca e ceva normal si Terra are o evolutie climatica ciclica; iar pe cealalta (acum intra in scena alarmistii) cercetatorii care spun ca ne asteapta o perioada in care diferentele climatice vor fi fara precedent. Asta a fost primul....acum urmeaza "piesa de rezistenta" intitulata: <<Romania, piesa importanta pe tabla de joc a 'Negustorului mortii'>>.

Am dat un comentariu asupra articolului in care am spus exact ce mi-a trecut prin minte, adica:

"Atunci cand am auzit ca a fost arestat, am facut confuzie intre el si Bush jr. :P

Acum cand citesc si acest frumos (adica bine asezat in pagina) review al filmului "Traficantul de arme", imi dau seama ca astia au uitat sa includa scene legate de Romania in trailer. :)).....aaa mi-am adus aminte de film.......cred ca au taiat producatorii scenele cu tara asta a noastra, pentru ca li s-a facut si lor mila...k altceva nu prea vad :)



Nu stiu cum se face, dar majoritatea lucrurilor importante care se intampla pe mapamond, au o legatura cu Bucurestiul (acum vin si va intreb(ca un Mircea Badea reloaded): va dati seama in ce oras important e BUCURESTIUL????"


Niciun comentariu: