sâmbătă, 10 noiembrie 2007

"Hot fuzz".....

E sambata seara si ca un student "constiincios" ce sunt ma gandeam sa ma uit la un film. Afara nu as da nici macar un caine, deci eu sa ies......"no way man".
Am deschis ODC-ul (o binecuvantare pentru studenti in general) si am scos unul. De obicei doresc sa vad filme noi aparute in cinema si astfel am ajuns sa "trag" de pe retea filmul "Hot Fuzz" sau "Politist meserias" sau mai are cateva nume care circula prin media legate de el(cu cateva zile in urma mergand spre scoala am auzit foarte multe cuvinte de lauda in dreptul acestuia, gen baietii de la "Guerilla" sau "Radio 21", deci "o fi bun mi-am zis").
Start film.....din primele momente iti dai seama ca ai in fata un film gandit si facut in Anglia si ... eu unu nu prea sunt adeptul acestor filme. Urmand cursul evenimentelor avem parte de "cel mai bun dintre cei mai buni care nimereste, aparent, in locul cel mai nepotrivit". Restul filmului se rezuma la o adevarata poveste, care dupa parerea mea ar cam fi indicat sa o "interzica adultilor" pentru ca firul evenimentelor sunt cam plictisitoare chiar si pentru un pusti de gimnaziu.
Toate acestea fiind spune, cred ca acest film nu este nici pe departe un concurent al altor posibilitati cu care lumea ar trebui sa-mi umple timpul.

Niciun comentariu: