luni, 12 noiembrie 2007

"Vreau sa fac marketing online!"

.....si care-i problema? Sunt o groaza de alte persoane, poate mult mai bine pregatite in acest domeniu care au aceeasi dorinta......Asta ar spune foarte multa lume...
M-am inscris, multumita unei persoane importante mie--careia tin sa-i multumesc, la una din campaniile pe care marile companii din industria marketingului(ca a devenit o adevarata industrie acest domeniu) si azi s-au afisat raspunsurile cerintelor preliminare pe care organizatorii le-au impus.
Ideea acestor cerinte era sa scrii un comment in care sa aduci in fata 2 website-uri si 2 campanii online care ti-au placut si de ce. Usor cred ca au spus mai bine de 90% din participanti.
LEGEA CONCURSULUI: comment-ul trebuia sa fie de cel mult 850 caractere(lucru pe care aceeasi 90% din ei l-au omis).
Sa-mi fie iertate pacatele, dar fratilor......totusi o regula era si aia ati "sarit-o"?
Stiu! Imi era foarte usor si mie sa-mi pun pe "foaie" toate detaliile vietii mele profesionale, dar a trebuit sa respect "legea" :)
Cum sa pui problema in 850 de caractere??? Pai unora nu le-a fost de ajuns 4000 de caractere ca sa fie coerenti, nu vreau sa ma gandesc cam ce s-ar fi intamplat daca nu ar fi fost nici macar aceasta(probabil saracii organizatori ar fi citit romanele voastre pana la adanci batraneti).
Sunt foarte curios daca articolele(ca la intinderea asta.....se pot numi asa) mai intra in concurs........chiar foarte curios. Acum vedem noi dreptatea la romani in 2007.
In fine, toate acestea fiind spuse, urez "Bafta! Si la mai mult!" celorlalti concurenti. ....Vedem noi pe 15 cand se afiseaza rezultatele......

Niciun comentariu: