miercuri, 7 noiembrie 2007

Start!

Gata! Start! Acum incep sa scriu si eu ceva in "agenda". De mai bine de o ora ma "joc" la setarile pe care le are acest blog si daca nu m-as fi uitat la ceas, mai stateam inca cel putin o ora.
In primul meu "articol" postat pe blog vreau doar sa-mi spun intentiile (3 la numar) : 1) si cel mai important punct este urmatorul: vreau ca ceea ce scriu aici sa fie ceva relativ serios si permitent dar asta nu inseamna ca nu voi introduce printre subiecte si idei mai amuzante (asa in limita bunului simt); 2) sper sa fiu un editor cat mai activ; 3) voi incerca sa fiu cat mai original, chiar daca cate o data voi mai avea ceva asemanator cu alti "blogari" asta nu inseamna ca am facut acest blog doar ca sa ma aflu in treaba, sau doar pentru ca asa e moda. E adevarat, partial, nu pot sa neg faptul ca m-a incitat si ideea de a fi in acea categorie (a persoanelor oarecum mai aparte--cel putin pentru moment) dar desigur puteam sa joc un NFS Carbon in tot acest timp sau puteam sa ma uit la un film si nu in ultimul rand (poate cei ce ma cunosc nu ma cred) as fi putut sa-mi stang ceva informatii utile pentru lucrarea de licenta care incepe sa bata destul de tare la "usa".
Acum ca mi-am exprimat intentiile, ca un tanar intrebat, poate, de tatal iubitei sale, cam ce planuri are pentru fiica sa, am sa incep curand sa scriu si altceva.
Sper sa nu ma criticati foarte tare pentru cum am scris, dar este pentru prima data cand voi posta ceva pe un blog, deci unele erori, idei pe care poate nu le-am dus pana la capat sau faptul ca am tendinta sa ma mai pierd in detalii sunt lesne de inteles. Oricum astept totusi ceva critici constructive ce sa ma ajute sa devin dintr-un novice al acestui domeniu, intr-un avansat si poate chiar, un cunoscut (asta daca nu am aspiratii cam mari--dar cum spuneam in acest blog voi include si ambitii).
Toate acestea fiind spuse voi incheia acest articol cu speranta ca incep cu dreptul acest blog.

Un comentariu:

Sim spunea...

Putin cam stangaci dar e un inceput.
Spor la treaba in continuare!