miercuri, 12 decembrie 2007

Am revenit cu detalii pentru articolul cu Paris

In articolul precedent am pus doar imagini in care erau surprinse doar parti din Paris. Acum imi propun sa postez si imagini cu mine, deci here they are! :P
...am sa incerc sa va spun cate ceva despre fiecare...


"Avem Parisul la picioare!"...si e chiar adevarat, pentru ca la Institutul Stiintific din Paris este un loc in care Parisul e imprimat in mozaicul de pe jos! :P




...cred ca e usor de recunoscut :) Apreciez faptul ca acolo fotografiatul, chiar a operelor de arta si mai ales a picturilor e permis si nu se percep nici macar taxe.





Imagine din curtea interioara a muzeului Luvru (e supeeerba!). O simpla fotografie nu poate surprinde aerul acelui loc.




Intrarea in Luvru.....coincide cu intrarea in interiorul piramidei de sticla. (pentru cei ce nu stiu :P)




Intrarea principala a catedralei de Notre Dame.




Frumoasa Sena vazuta noaptea!





Interiorul impozant a catedralei de Notre Dame.




Exteriorul catedralei....o imagine ce nu are nevoie de comentarii (zic eu)

Turnul Eifel.....in spate (ce-i mai important e in fata :P)

Sper ca va plac!...am sa revin si cu niste poze de la DisneyLand (sper eu cat de curand)

4 comentarii:

Carina spunea...

Notre-Dame din interior: superb
De ce ai lasat mai la urma pozele cu Didneyland? Esentialul!

Iulian Filip spunea...

ce-i mai bun se lasa pentru final :P

Sim spunea...

Wow... cat suspans. Numai ca nu te-ai gandit la concurenta!
Am postat poze cu Disneyland inaintea ta :P

Roxx spunea...

eu am vazut deja toate pozele :D azi, la sim. super au iesit, mi-au placut tare mult!
can't wait sa ajuns si eu la vara pe la disneyland :D