miercuri, 5 decembrie 2007

Steaua fara MM

Nu cred ca as fi zis asta inainte ca MM sa plece de la Steaua, dar acum, dupa ce am vazut care e calea pe care a ajuns echipa, o pot zice lejer: MM a fost singurul care, chiar si-a facut treaba in Ghencea. (in acest sens, ma bucur sa vad ca si parerea unui expert coincide cu a mea, cea a lui Catalin Tolontan)

Nu vreau sa zic nimic de felul in care se manifesta in public, pentru ca atunci i-as pune un mare semn pe frunte cu "dati-mi una peste cap", dar deciziile pe care le-a luat si oamenii pe care i-a adus la Steaua, au fost in general puncte pozitive in activitatea sa. (desigur, il citez pe Tolo si zic: "A dat şi rateuri, care dintre manageri nu dă?")

In concluzie, astept sa vina momentul in care pleaca JIJI de la Steaua, apare un nou MM la echipa (pt ca Cobra Ilie si-a cam pierdut veninul in cariera de manager), sau revine chiar MM la Steaua......cam slabe sanse, dar tot e posibil!

2 comentarii:

Sim spunea...

"ca Cobra" what's this???

Iulian Filip spunea...

...scuze :) nu mi-am dat seama de cacofonie!