duminică, 23 decembrie 2007

O leapsa mai veche

De curand am primit o leapsa de la cineva, pe care trebuie sa o duc mai departe ( ca doar asa e frumos)...nu ca as tine eu neaparat, de asta se ocupa aceeasi persoana....si chiar si-a luat treaba in serios. :)
"Cel mai frumos cadou primit".
La prima vedere e simplu: ma gandesc la ce mi-am dorit cel mai mult si am primit, iar mai apoi descriu conjunctura si cat m-am bucurat ca am primit acel cadou.
Problema: e mare..... faza e ca daca intrebarea era putin mai exacta mai mergea treaba (adica daca eram intrebat de cel mai frumos cadou de anul asta, cel mai frumos cadou de cand sunt in facultate, cel mai frumos cadou de cand sunt....si asa puteam sa raspund si eu ca lumea! :P
Nu vreau sa ma laud, dar eu cred ca am primit destul de multe cadouri foarte frumoase, cadouri importante, cadouri care sa ma faca sa ma simt cea mai importanta, fericita si implinita persoana de pe planeta. Poate ca va ganditi la nu stiu ce nave spatiale....sa stiti ca nu e asa; daca primesc un cadou cat de mic (cel mai mic clopotel existent care canta), dar care vine cu o intentie cat China, iar persoanei care mi-a facut cadoul i se citeste bucuria faptului ca eu sunt fericit in sclipirea ochilor, sunt mai multumit decat daca mi-a pune aurul din Fort Knox la picioare....

As putea sa imi amintesc cateva din aceste cadouri, incepand cronologic si as zice ca in perioada pre-scoalara ar fi fost masinuta verde "Porche" care isi deschidea usile sau setul de pistoale pe care le-am primit de la "mos" la o serbare din gradinita, ca mai apoi sa ma apropii de scoala si sa zic ca, desi mingea de fotbal nu ma apropia de invatat, ai mei tot mi-au facut-o cadou....
Si de asemenea mi-am mai adus aminte de bicicleta pe care mi-am dorit-o de ceva timp si care mi-a fost facuta cadou intr-un moment in care chiar nu ma asteptam....si altele.

Ajungand in liceu a mai pierit, doar pentru o perioada, acea parte a mea care tinea la primitul si daruitul cadourilor, dar a venit momentul.....momentul la care ma gandeam, la care speram--momentul in care am primit cel mai important cadou din viata mea (de pana atunci), care stiam ca are sa ma faca fericit : acel cald sarut, din seara unei seri de toamna, plin de tremur, timiditate, dorinta si incertitudine. (nu a fost primul meu sarut, cum poate ar intelege unii, dar cu siguranta a fost sarutul care m-a facut cel mai fericit, cadoul pe care il doream de mult timp si caruia ii rezervam cateva minute din fiecare seara dinainte sa ma culc !)
Dupa acel moment a urmat o suita de cadouri pe care le-am primit si care mi-au aratat ca desi am ceva timp de cand nu mai varsta copilariei, pot sa ma bucur ca un "pitic" atunci cand primesc cadouri.

As putea sa continui cu inca cateva cadouri foarte importante pentru mine, dar pentru a nu plictisi, voi ajunge repede la cadoul pe care l-am primit in aceasta vara si cu cateva zile in urma. Nu voi continua cu detaliile, am sa spun doar ca mi s-a daruit incredere. Acea incredere care te poate face sa muti muntii din loc, sa mergi prin deserturi, sa urci pe cele mai inalte culmi, sau sa cobori in cele mai mari adancimi posibile. :) ....iar acest cadou il doresc oricui!....faptul ca iti spune cineva ca are incredere in tine si sa fie sincera cand spune acest lucru. Chiar daca ar avea motive sa se indoiasca, chiar daca sunt multe persoane care ar vrea sa va faca rau.... daca cineva iti va darui acest cadou......atunci vei simti ce-i aia "bucuria de a primi si de a face cadouri!"
Acum am sa inchei articol urandu-va un "mos" plin de cadouri care sa va faca fericiti. :) Eu cu siguranta asa voi avea!....ce sa-i fac daca am fost cuminte????:P

Un comentariu:

Roxx spunea...

bravo iulian! foarte frumos! :) t asteptam si eu d ceva vreme sa mentionezi leapsa asta :P ca si p mn a sarit cineva sa-mi aminteasca de ea (c dragutz, avem un cineva in comun :)))