marți, 4 decembrie 2007

O seara placuta...

Nu stiu cum o fi in alte parti, dar in acest moment la mine in camera se "lupta" doua sisteme 2.1 (voit sau nu) si difuzoarele (pt ca nu se pot numi boxe) ale unui laptop in redarea unor filme complet diferite...adica de la un "Forest Gump" la un "Tokyo Drift" si apoi la "Saw II" cred.....e cale destul de lunga.....dar nah, fiecare cu gustul lui; iar in gustul omului ....nu poti sa il discuti...

Nu prea imi place sa fabulez, dar ma cam simt in acest moment intr-un banc cu Ursul, Lupul si Iepurasul si as putea sa spun multe despre acesti 3 exponenti, dar deocamdata am sa ma limitez doar la ai aminti.

Acum sa trec la chestii care chiar au legatura cu titlul, fara ironii, bancuri sau alte chestii amuzante si am sa amintesc de faptul ca ieri seara am participat la o intalnire cu totul noua pentru mine: o seara de karaoke in Coyote Caffe cu o parte din cei ce sustin blogurile si blogerii. Nu cunosteam pe nimeni, nu aveam nici o idee ce atmosfera va fi pe acolo, nu credeam ca o sa ma simt macar in elementul meu (nici nu mai zic ca o sa ma distrez, cant si dansez), dar spre bucuria mea, cu toate ca singura persoana pe care o stiam dinainte era Simona, am ajuns sa vad ca era o atmosfera placuta si aveai impresia ca totusi stiam parca (de unde nu am habar) o fata pe aici pe acolo.

Am intrat, am vazut....si desi in mintea mea mi-am zis (seara asta n-ai sa canti nimic, ca totusi ai mila chiar si de necunoscuti), lucrurile s-au schimbat, cand am vazut ca acolo nu este necesar sa ai talent, ci chef de distractie. Asa ca here we come!



Am cantat impreuna cu Simona acest cantec, pe care il stiam cu mult mai usor cand il fredonam in timp ce il ascultam la calc. Abia atunci mi-am dat seama ca are si ala ceva versuri....de care ar trebui sa ai si putin habar ca sa-l poti canta in fata a mai bine de 50 de pers...


"Dream team-ul" facut de noi rulz!!!! ...si nu doar pentru ca cantam BINE...


Dupa ce am performat intre ale cantatului, ne-am retras sa sarbatorim ca niste adevarati campioni...n-am mai asteptat rezultatele juriului....stiam mai bine! :)


In cele din urma am ajuns la concluzia ca acea seara chiar a fost placuta si ca a meritat sa "ne aventuram" printre "staini"...sper sa mai avem ocazia si alta data sa ii vad aratandu-si talentul pentru diferite domenii, care uneori nu prea au nici o legatura cu activitatea lor zilnica.

Un comentariu:

Sim spunea...

Young man, way to go!!! :P