miercuri, 5 decembrie 2007

American Gangster

Ieri am vazut un film, care a ajuns sa ma impresioneze. E vorba de "American Gangster". Cu toate ca cei de la Radio21 ii faceau destul de mare reclama, nu am crezut ca acest film poate sa-mi atraga atentia in asa mod (au mai facut ei reclama si la "Hot Fuzz" ....si cand l-am vazut...am ramas fara cuvinte, in afara de unul: "prost").

Revenind la ideea initiala, tin sa spun ca te "prinde" inca din inceput cand afli ca a fost inspirat dintr-un caz real. Apoi, ne sunt prezentate povestile antagonice a doi oameni care evidentiaza foarte bine atmosfera New York-ului si nu numai, din anii 1960-1970 cu droguri, traficanti, politisti corupti, justitie corupta, razboiul din Vietnam si multe altele.

As putea sa mai scriu ceva despre acest film, dar e mai bine sa nu stiti despre ce e vorba, astfel fiind mai captivant! Eu unul il recomand! :)

Niciun comentariu: